آریان : مرد آریایی

اولین سونوت

1390/10/30 21:46
نویسنده : مامان پپو
2,176 بازدید
اشتراک گذاری

توجه فرمائید! توجه فرمائید!

به خبری که هم اکنون به دستمان رسیده توجه فرمائید!!!

دقایقی پیش در یک سونوی شکمی بالاخره حلول ماه روی زیبای آریان کوشولو رویت گردید!!! دفتر مقام معظم بنده فردا را به عنوان عید سعید آریان به چشم انتظاران اعلام و تبریک می گوید!

و اما مشروح اخبار!

جواب سونوي بنده:

درينگ درينگ!!!

سايز رحم بزرگتر از حد نرمال است.
اكوي ميومتر طبيعي است.
درون نميدونم چي چي اندومتر تصوير يك ساك حاملگي حاوي يك جنين كوچك با ضربان قلب منظم و 405 ديده شد(؟)
سونوگرافي نمي دونم چي چي حدود 6W2D است (فكر كنم سن جنينه، درسته؟)
نميدونم چي چي اطراف ساك قابل توجه است.
تخمدانها طبيعي است.

هوریااااااااااااااااااااااااااااااااا!

این یعنی تو الان ٦ هفته و ٢ روزته و ظاهرا" خدا رو شکر قلب کوشولوت تشکیل شده و داره میزنه.

خدا رو به خاطر سلامتیت شکر می کنم.

سونو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام
9 آذر 90 15:14
ای جانم خدا رو شکررررررررررررر همش به فکرت بودم عزیزمممممممممممم آریان خاله دوستت داره
مامان آرين
11 آذر 90 16:19
سلام اريان خاله خوبي گلم ؟ الهي قربون اون قلب كوچولو و پاكت برم من
خاله مهسا (مامی جون)
12 آذر 90 15:20
الهی خاله فدای این اریان فندق بشه... به دنیا بیاد تو اولین تولدش که قراره با نینی های بقیه خاله ها باشه ، خاله مهسا یه گاز از اون لپهای خوشمزه اش می گیره ...
مامان کوچولو
13 آذر 90 22:29
آخی خدا رو شکر پپو جون . یه سر به کلوپ بزن و دلمون برات تنگ شده . ممنون از تاپیک تعیین جنسیت و مطالب خوب و جمع بندی دوبارت . برای منم دعا کن خواهشا


خواهش می کنم عزیزم. محتاجیم...
مامان ماهان
15 آذر 90 22:21
خداروشکر عزیزم خیلی خوشحال شدم که به آرزوت رسیدی الهی که صحیح و سالم بدنیا بیاد
مامان آریان جون
16 آذر 90 1:57
ای جانم.خاله قربون اون قلب کوچول موچولش بره
aseman 2
16 آذر 90 10:57
به سلامتی و دل خوش ... پپو جان حسابی تپل مپلش کن آفرین
الهام
17 آذر 90 18:18
ایشالا هر چه زودتر تپل مپل بشی بزرگ بشی بیای بغل مامان عزیزم.....خدا با همه بچه ها حفظت کنه تربچه خاله.........
مامان تربچه
18 آذر 90 9:37
هورااااااااااا خانمی یک وقت خدای نکرده زبونم لال به ما سر نزنی ها!!!
رکسانا
18 آذر 90 15:37
سلام پپو جان خوبی عزیزم؟رکسانام از بچه های نینی سایت .خیلی خوشحال شدم خبرت را خوندم ان شالله قلبش 120 سال بزنه.راستی تو میتونی وارد نینی سایت شی؟برا من هرکار میکنم باز نمیشه.شانسی وبلاگتو داشتم.الان چند روزه نمیتونم بیام نینی سایت دلم براتون تنگ شده.
مریم مامان رایان
20 آذر 90 13:33
سلام پروین جون. خیلی خوشحالم که باردار شدی و آریان جون رو داری به دنیا می اری. انشالله که به سلامتی و خوشی این دوران رو بگذرونی و زایمان خوبی هم داشته باشی