آریان : مرد آریایی

دکتربازی!

1390/10/6 9:08
نویسنده : مامان پپو
2,317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم.

روز شنبه ساعت ٨.٥ برای اولین بار بعد از بارداری رفتیم مطب دکتر صانعی. تا ساعت ٩.٥ معطل شدیم. چون مطب خیلی شلوغ بود و ما هم وقت قبلی نداشتیم.

خلاصه من و بابایی توی مدتی که معطل بودیم یه سر رفتیم پاساژ صدف طبقه پایینش و سیسمونی دیدیم. نمیدونی چه چیزای بامزه ای بودن....

آقاهه یه سری توضیحات کلی راجع به وسیله های مورد نیاز برای نینی داد و پیشنهاد کرد که بجای تخت، برات تخت و پارک بخریم. من اصلا" از تخت و پارک خوشم نمیاد. شاید به خاطر اینکه زیرش خالیه و به آدم احساس امنیت نمیده!!! شاید تنها مزیتش قابل حمل بودنشه...

بابایی ولی براش جالب بود....

خلاصه یه لیست و کاتالوگ گرفتیم و برگشتیم مطب.

وقتی نوبتم شد رفتم تو خدمت سید بزرگوار. بعدش سونوی هفته ٧ و آزمایشا رو نشونش دادم.

گفتم سونوی NT بنویس که گفت نیازی نیست، برام یه آزمایش غربالگری (کواد مارکر) نوشت که ظاهرا" باید هفته 15 داده بشه.

از طرفی دکتر بهداری بهم گفته بود سونوی NT رو باید توی هفته 11 بدی.... البته چون میگن سونوگرافی حسنی نسب توی هفته 12 جنسیت نینی رو تشخیص میده، دوست دارم بزارم سونوی NT رو هم همون موقع بدم شاید آقا دکتره بهم گفت بالاخره چی صدا کنم تورو؟ تو که از گل بهتری!!!! (آآآآآآ آها بیا وسط!!!!)

خلاصه آقا دکتر مهلبون برام قرص ویتامین مولتی پریناتال و کلسیکیر (کلسیم) نوشت. خیلی خوشحال شدم. چون لبنیات دوست ندارم و زیاد نمیخورم، همش نگران فقر کلسیم بودم!

فقط مشکلی که بود این بود که دکتر فقط بیمارستان بیستون عمل می کنه که زیاد جالب نیست. من دوست داشتم بیمارستان سجاد برم که تازه تجهیز شده و بهتره....

خانم منشی دکتر فشار و وزنمو گرفت. وزنم 65 و فشارم 10.5 بود. البته خانم منشی گفت که برای شنیدن صدای قلب نینی زوده و ماه بعد که اومدی برات صداشو میزارم بشنوی......

برای دیدن سونوگرافیت دارم لحظه شماری می کنم.... دلم میخواد زودتر از سلامتت مطمئن بشم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدجان
8 دی 90 0:34
سلام عزیزم خوبی؟نی نیه گلمون چطوره؟ پیوجان پیشمون نمیای چرا؟
مهسا
8 دی 90 21:34
سلام پیو جون انشا ا... سونو هم میری ونی نیت هم کاملا سالمه خیالت راحت میشه عزیزم بیمارستان بیستون هم خوبه باتوجه به پولی که می گیرند تمام کارهای مادر و کودک رو پرسنل انجام می دن البته اگه بتونی اتاق خصوصی بگیری خیلی راحتی انشا ا... هربیمارستانی که دوست داری بری ونی نی گلت رو به دنیا بیاری بوس برای آریان جون ومامان پیو
مامان تربچه
9 دی 90 9:15
مامان ماهان
11 دی 90 9:49
اولین سونو خیلی باحاله و هیچ وقت از یاد آدم نمیره بوووووووووووووووووس
مامان ارين
13 دی 90 15:20
حتما اولين سونو رو نگه دار چون خيلي بامزس .. توكل به خدا كن انشا.. سالم و سلامته
مامان یاس
28 دی 90 22:34
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم