آریان : مرد آریایی

قبولی ارشد مامی

1390/7/11 13:28
نویسنده : مامان پپو
928 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تنها پسرم که امیدوارم....

خبری نیست جز انتظار کشنده مادری دلخسته.

پویان جون!(من وقتایی که خیلی دلم تنگ میشه توی دلم تورو پویان صدا می زنم، آخه بابات از پویان خوشش نمیاد!) شدیدا" دلم میخواد با یکی درددل کنم. یکی که هیچی از درددلام نفهمه. (رده سنی الف!)

دلم میخوام رو شونه های ظریف و کوچیک یکی مثل تو اشکامو جاری کنم....

بغض تلخی که گلومو فشار میده، خیلی اذیتم می کنه، حسرت فرصتای از دست رفته و مشکلاتی که تقصیر هیچکی نیست، یکی نیست که حداقل متهمش کنیم و با احساس مظلوم انگاری یه کم خودمونو سبک کنیم!

به هر حال زندگی منتظر من و تو نمیشینه عزیزکم، و اگه امروز به حسرت دیروز بشینیم، یقینا" فردا رو با حسرت امروز از دست خواهیم داد!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بگذربم. دیروز نتیجه کنکور ارشد آزادو دیدم و در کمال ناباوری نرم افزار تهران قبول شده بودم!

این درحالی بود که تنها مطالعه من برای کنکور نصف کتاب "ساختمان داده" مقسمی بود که توی عید نوروز تونستم بخونمش!

گفته بودن دانشگاه آزاد خیلی الکیه اما نه دیگه اینقدر!

درصدامم اینا بودن:

 درصد

-: مامانی درصد چیزه؟

-: چیزه! الان میگم! خُب... همونیه که باهاش میرن دانشگاه دیگه عزیزم! گیر نده خب!

البته ناگفته نماند که با وجود آبکی بودن امتحان آزاد (که بنده برای اولین بار بود تو عمرم در آزمون آزاد شرکت میکردم) بازم خیلیا بودن که حسرت همین چیزی که مامی قبول شده رو میخوردن!

خلاصه به دلیل دوری مسیر و بدی آب و هوا و سختی شرایط! بابایی تصمیم گرفت نرم! فرآیند تصمیم گیری تو خونه ما هم که میدونی کاملا" تقسیم شده است و معمولا" بابایی تصمیم میگیره و مامانی باید بگه: موافقم! یه انتخاب یه گزینه ای!

بابایی تورو بهونه کرده که با این نیم وجبی کجا میخوای بری هر هفته شونصد ساعت تو راه باشی؟!

اصلا" مگه رئیست بهت اجازه میده؟ اومدیم و کلاسات وسط هفته بود؟

خلاصه آسمان و ریسمان بهم بافیده شدن تا ما حرف آخرو بزنیم و بگیم : "چشم آقا! هر چی شما بگین!!" (دموی کراسی رو حال کردی؟ کلا" در طول تاریخ و عرض جغرافیا به زنا ظلم شده، هیچ فیمینیستی هم نمیتونه این حقیقت تاریخی رو رد کنه!)

خلاصه بابایی جهت رفاه حال وروجکایی مثل تو قول داده با عمو جاسبی صحبت کنه تا یه دونه رشته نرم افزار ترگل و ورگل و تپل تو کرمانشاه برام بزنن تا بعدنا بتونم پله های ترقی رو هی طی بکشم!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

پ. ن : راستی امروز رفتم سونو.

پ.ن ٢: امروز رفتم دانشگاه شهرمون و در کمال ناباوری دیدم رشته منو آوردن!!!

گیگیلی گیلی! هوراااااااااااااااااااااااااااااااا!

واااااای آریان جون از خوشحالی دلم میخوام بغلت کنم حتی اگه یه کرم کوشولو باشی!

خدایاااااااااااااااااااا ازت متشکرم! مثل همیشه لطفتو در حقم تمام کردی!

حالا فقط باید برم تهران ثبت نام کنم و اگه بتونم ترم اولو هم مهمون بگیرم که نور علی نوره!

خدایا دمت گرم! ای ول داری به مولا! قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان باران
10 مهر 90 13:42
سلام وبلاگ قشنگی دارید.مبارکه من جای شما بودم با ترفندی ..... میرفتم و ادامه تحصیل میدادم.پیش ما هم بیاید خوشحال میشیم


بیشتر حرفایی که اینجا زدم جنبه شوخی داشت! وگرنه بابای آریانم اونقدرا بی منطق نیست!
مامان پارسا جون
10 مهر 90 14:29
سلام خانومی مبارک باشه؟
راستی آریان جون مهمون دل مامانش شد یا نه؟


نه عزیزم. آریان فعلا" منتظر فرش قرمز براش پهن کنم!
کودک متفکر
10 مهر 90 14:32
آیا میدانید حدود 50% از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگی و حدود 30% بین 4 تا 8 سالگی و 20% باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد . آینده كودك خود را از هم اكنون بسازید .
مامان تربچه
10 مهر 90 17:22
پروین جونم تو بارداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه آره که خـــــــــــیلی بی معرفتی
چرا خبر نمیدی؟
راستی
قبول شدنت هم به هر حال مبارکه
بابا بیخیال مردها!!!!


نه عسیسم. مگه میشه آریان بیاد و من بهت خبر ندم؟
م
11 مهر 90 11:39
سلام وبلاگت خيلي باحاله
قبول شدنت مبارک....
ايشاله به زودي خبر اومد آريان رو بدي
خوشحال ميشم به ما هم سر بزني


مرسی عسیسم. آریانازو دیدم. خیلی ماهه.
مامان آرياناز
11 مهر 90 11:42
نظر قبلي هم مال من هستش اسمم رو ننوشتم
مامان آرين
11 مهر 90 12:58
سلم پيو جونم من مامان آرين هستم. بازم قبوليتو تبريك ميگم .. اميدوارم يه روز اومدن پسرت رو تبريك بگم..
تايپيك قشنگي داري خوش به حال آريان كه مامان باسليقه اي داره


ممنون سمیه جان. شما لطف داری.
مامان آریان جون
11 مهر 90 23:34
سلام قبول شدنت میارک.امیدوارم موفق باشی و بزودی زود اقا آریان با ناز بیاد تو دلت
مامان ماهان
14 مهر 90 14:28
سلام قبول شدنت مبارکهههههههههههه الهی همیشه موفق باشی الهی که یه روز خبر نی نی دار شدنت رو به ما بدی بوووووووووووووووووس
مامان محمدجان
19 مهر 90 10:17
سلام عزیزم مبارکه ایشالله دکتراچه عجب اپ کردی دلم واست تنگ شده بود
الهام مامان النا و محمد ايليا
19 مهر 90 12:05
سلام پروين جون.....تبريك و صد تبريكــــــــــــــــــــــــ اميدوارم هميشه ايام موفق باشي..........ايشالا دكترا................
آموزش قرآن برای کودکان
24 مهر 90 10:06
آموزش قرآن برای کودکان