آریان : مرد آریایی

شمارش معکوس

1390/7/25 15:18
نویسنده : مامان پپو
871 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گل خودم.

از امروز شمارش معکوس برای استقبال از تو (مثل استقبال از آقا!) شروع شده. خیابونا رو آب و جارو کردیم. خونه رو گردگیری کردیم، خلاصه داریم همه چی رو آماده می کنیم که از وجود نازنینت استقبال کنیم.

البته این دفعه من نه به خودم مطمئنم نه به یافته های اینترنتیم، فقط به اون وجود مهربون و سریع الرضا توکل می کنم که تنها ردپای تو زندگی من بوده و هست. میدونم و یقین دارم بی اذن اون هیچ برگی از درخت نمی افته.

به کرمش دل می بندم و خودم و خودتو به دستای نازنینش میسپرم تا هرچی صلاحه در حقمون مقدر بکنه که مطمئنم دستای سخاوتمندش بهترینها رو برامون میخواد.

این ماه ماه رضاست، منم از اما هشتم میخوام این ماه چشامونو روشن و دلامونو شاد کنه با خبری خوب.

خبر آمد خبری در راه است....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارسا جون
27 مهر 90 11:06
به به به سلامتی آقا آریان پیشاپیش خوش اومدی
مامان آریان جون
28 مهر 90 0:13
ما هم با تمام وجود براتون دعا می کنیم و بی صبرانه منتظریم این وروجک بیاد تو دلتون
مامان تربچه
28 مهر 90 8:02
سلااااااااااام پروین جونم بی وفا شدی خانمی فعلا چون آقا اومده پیشتون چیزی بهت نمی گم خوب مهمون داری کنید ها تولد امام رضا مشهد بودم، کلییییییییییی برات دعا کردم
مامان آرياناز
28 مهر 90 9:50
سلام من هم دعات میکنم و مطمئن باش انتظارت به پایان میرسه و به خواسته ات میرسی. راستی من با اجازه وبلاگ خودت و آریان رو لینک کردم.
donia
4 آبان 90 18:13
sala,m ,khili ziba minevisin,enshaalah harche zoodtar arian joon pa be in kare khaki bezare,manam ye mamane montazeram,khoshhal misham be veblage manam sar bezanid.omidvaram betoonim doostaye khoobi baraye ham bashim