آریان : مرد آریایی

میخوام غربالت کنم!

1390/11/17 15:59
نویسنده : مامان پپو
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جوجوی خودم. خوبی؟ جات گرم و راحت هست؟

امروز تو ١٦ هفته و ٢ روزته و میخوام ببرمت آزمایش غربالگری ازت بگیرم. جونم برات بگه که این آزمایشو معمولا" بین هفته ١٥ تا ٢٢ جنینی برای بررسی سلامت جنین انجام میدن. دکترت گفته برم آزمایشگاه پاستور یا پارس. حالا دیگه نمیدونم سر از کدوم در میارم....

یه هفته دیگه تو ٤ ماهو تموم می کنی و پا میزاری توی ماه پنجم و من هنوز وجودتو به هیچکی اعلام نکردم، حتی به مادرم.......

نمیدونم..... شاید این خودخواهی به نظر برسه، اما دلم میخواد تا هرزمان که تونستم تورو مث یه راز کوچولو توی دلم نگه دارم......... تو تنها چیز با ارزشی هستی که من دارم و فعلا" فقط و فقط مال خودمی......

چند شب پیش یه مستند میدیدم از انواع موسیقی های محلی...... خودت میدونی که مامانت عاشق موسیقیه.... از موسیقی ایرانی و اسپانیایی تا موسیقی الجزایر و مراکش و آفریقای شمالی......

وقتی داشتم برنامه رو میدیدم تورو تصور می کردم که روبروم نشستی و داری با دستای کوچیک و ظریفت ساز می زنی..........

وااااااااای خدای من، چقدر قشنگ بود...........

ایشاا.. زودتر بیای و آرزوهای مامانو محقق کنی......

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ماهان
17 بهمن 90 17:00
ای جانمممممممممممممم واقعا راست میگی فعلا فقط و فقط مال خودته خدا حفظش کنه
nini mum
18 بهمن 90 8:26
سلام.آخه!دلت میاد حتی به مامانت نگفتی!؟؟ گناه داره،بهش بگو که داره نوه دار میشه! بهم سر بزن و خواستی ،تبادل لینک کنیم.
مامان آرام
18 بهمن 90 9:28
وای چه دلی داری !!! من اصلاً نمیتونم هیچی رو از مامانم مخفی کنم!!! انشاءالله اون روزا هم میاد که برات ساز بزنه و تو لذتشو ببری!!!
زهره مامان آریان جون
20 بهمن 90 23:34
خدا برات حفظش کنه. چه دلی داری چطور به هیچ کی نگفتی. خیلی سخته هااااا
(مامان حسین!)ati
30 بهمن 90 13:40
آپ کن پپو جونم...آپ کن...منتظریم!!!
مامان ماهان
16 اسفند 90 16:34
سلللللللللللللللللللللللللللام خوبی گلم
رويا
21 اسفند 90 17:34
مباااااركه.......خوش قدم باشه الهييي
محمد گیان
23 اسفند 90 13:12
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک
گلاره
24 اسفند 90 1:58
حالا چون نی نیت دختر شده دیگه نباید سری به اینجا بزنی؟ اقلا نتجه سونو رو اعلام میکردی خب. فعلا معلقه وبلاگ آریان و پرنیان رو آپ میکنی؟
زهره مامان آریان جون
28 اسفند 90 0:23
انصافه ما رو از نی نی گلمون بی خبر بذاری؟ سال خوبی رو براتون آرزو می کنیم.
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:58
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک
زهره مامان آریان جون
2 فروردین 91 1:05
عیدتون مبارک.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
shim shim
5 فروردین 91 12:52
مي دوني اگه صخره و سنگ تو مسيره رودخانه ي زندگيت نباشه صداي آب اصلا قشنگ نيست؟ به وبلاگه منم ی سر بزن نظر یادت نره
يك دوست
15 فروردین 91 22:40
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
پریسا بهاریان
27 آذر 91 14:44
سلام دوست عزیزم.وبلاگ خیلی زیبا و خوبی داری.نوشته هاش واقعا قشنگن.لطفا به وبسایت ما هم سری بزنید آدرسwww.koochooloo.blogsky.com لطفا به دوستاتون هم اطلاع رسانی کنیداین هم ایدی مسنجر و ایمیل من برای ارتباط با من اگر خواستین parisa_koochooloo23@yahoo.com