آریان : مرد آریایی

بن لادن در پله های ترقی!

1390/2/24 11:08
نویسنده : مامان پپو
1,701 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم. پسرک گلم.

ببخش که نمی تونم زیاد بهت سر بزنم. آخه مامانی یک هفته دیگه امتحان داره و از اونجا که چادرشو سفت به کمر بسته تا پله های ترقی رو دونه دونه تی بکشه! زبان  زیاد فرصتی برای نوشتن واسه عزیزدردونه اش نداره.

حالا یکی ندونه فکر می کنه چقدر درس خوندم! از 1٣-1٢ تا درسی که واسه کنکور میاد فقط یه کتابشو دارم میخونم که اونم هنوز نصف نشده!   (اگه اعتماد به نفس تو هم به مامانی بره، چه شود! نیشخند )

البته مامانی پارسال ارشد ملی رو به زور بابایی که همش با وعده کیک و ساندیس اغفالش میکرد رفت سر جلسه و وقتی نتیجه ها اومد در کمال ناباوری دیدیم مجاز شدم!!! جات خالی با بابایی اونقد دو تایی خندیدیم که تا چند روز فکم درد گرفته بود! خنده آخه هیچی هیچی نخونده بودم و اینجوری: دلقک رفته بودم سر جلسه!

خلاصه مامان جون، تو هم واسه این مامان پشت کنکوریت که بعد از 8 سال میخواد کنکور شرکت کنه دعا کن. چون هیچی نخوندم و باید حتما" حتما" قبل از به دنیا اومدن تو قبول بشم. چون بعدش حضرتعالی هیچ وقتی برای آرزوهای اینچنینی واسم نمیزاری!

پشت کنکوری

راستی آریان جون یه خبر 30یا30 هم بهت بدم.(هرچی باشه با اون بابای 30یا30ت تو هم باید شّم 30یا30 پیدا کنی!)

«یکی بود یکی نبود!» (هرکی در جریان جلسات هیئت دولت چند روز گذشته بوده منظور منو از این جمله می گیره! چشمک ساکت )

یه عمویی بود که رئیس گروه القاعده بود و می گفتن خیلی آدم بدیه! همش تفنگ دستشه و بوی آدمیزادو که میشنوه شلیک می کنه و اگه اومد در خونه تون و مامانتون خونه نبود درو براش باز نکنین و از اینجور قصه ها. حتی حمله به برجای دوقلو که 500 سال پیش نوسترآداموس خودمون آتیش گرفتنشونو پیش پیش توی اون جام جهان بینش دیده بود رو هم انداخته بودن گردن این عمو و دار و دسته اش. شیطان

بن لادن

 جونم برات بگه قندکم، همین پریشب «یه گروه کوچک» از نیروهای آمریکایی اونو توی شهر «ابت آباد» پاکستان غافلگیر کرده و کشته بودن. بعدش چون هیشکی از هیچ کشوری جنازه شو تحویل نگرفته، جنازه شو دادن به شهرداری، شهرداری هم به علت اینکه همه زمینا صرف انبوه سازی شده و حتی یه نیم در یک و نیم هم جای خالی رو زمین خدا نمونده، اونو توی آب دریای عرب! انداخته!! عینک

بابا آدم یه خرگوشم شکار می کنه، یه پایی رو سرش میزاره و چند تا عکس یادگاری باهاش میگیره، شوما 10 سال دنبال این آدم بودین، دریغ از یه عکس از جسد نامبرده!!  تعجب

چشمم به این TV خشک شد اما کوچکترین اثری از جسدی، دستی، پایی، حتی یه کم از اون همه ریش! هیچی! فقط یه کم خون که میتونست خون هر چیزی باشه! فرشته

بعدش جالب اینجاست گفتن موازین شرع اسلام قبل از به آب انداخته شدن جسد براش انجام شده! یعنی ظاهرا" حضرات یانکی ها غسلش دادن و کافور و صدر و یکی هم آوردن براش نماز میت خونده، بعد کفن پیچش کردن و انداختن دریا! حالا کجای شرع مقدس اسلام گفتن «جسد بی صاحب باید به آب انداخته شود» خدا میدونه! لا اقل میبردین جلوی همون برجای دوقلوتون خاکش میکردین تا هرکی میره تو، یه لقد بزنه تو سرش!! زبان

خلاصه شایدم جسدشو برای اعتراف گرفتن و یه سری اطلاعات بیرون کشیدن بردن گوانتاناما. شایدم مغزشو قراره بزارن تو موزه! «الله اعلم و انتم لا تعلمون!» نیشخند

پ.ن : مثلا" میخواستم زیاد حرف نزنم ها!

پ.ن ٢ : امروز بعد از ظهر ظاهرا" بعد از بازبینی دقیقتر فیلما، یه عکس از صورت آش و لاش شده یه بنده خدایی رو نمایش دادن که بنا به ادعای اونا مرحوم بن لادن متوفی بوده! (با ما هم بله؟! بابا ما خودمان اینکاره ایم!!! دروغگو)

پ.ن ٣ : امروز ٢٤/٠٢/٩٠ یه سری عکس توی اینترنت دیدم از جسد بن لادن در دهان کوسه!! تعجب

بن لادن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتین
14 اردیبهشت 90 11:19
سلام عزیزم ممنون از لطفت
منم لینکیدمت
خب دیگه تا نیومدی گازم بگیری من برمممممممممممم


مرسی خاله.
اختیار داری خاله جون، من شمارو بوس می کنم نه گاز!
hamideh
14 اردیبهشت 90 14:58
سلام شما امسال چه رشته ای ارشد آزاد شرکت کردید؟


نرم افزار
مامان ماهان
19 اردیبهشت 90 11:11
فهیمه
24 اردیبهشت 90 10:17
سلام: خیل بامزه اید..کلی خندیدم منم خیلی اهل سیاستم..التته هم من و هم همسرم دوست داشتید یه سر به وب من بزنید.خوشحال میشم... راستی می تونید خرید اینترنتی هم بکنید..منتظر حضور گرمتون هستم. یه چیز دیگه اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم مواظب دلتن باشید
فهیمه
24 اردیبهشت 90 10:17
سلام: خیل بامزه اید..کلی خندیدم منم خیلی اهل سیاستم..التته هم من و هم همسرم دوست داشتید یه سر به وب من بزنید.خوشحال میشم... راستی می تونید خرید اینترنتی هم بکنید..منتظر حضور گرمتون هستم. یه چیز دیگه اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم مواظب دلتون باشید