آریان : مرد آریایی

تحول اداری!

1390/2/24 9:51
نویسنده : مامان پپو
1,551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی خوشگل خودم.

این چند روزه یه سری اتفاقا افتاده که چون مربوط به "خانواده" میشه، فکر کردم لازمه تو هم در جریان باشی!! (الان چه احساسی داری که به آدم حسابت کردم؟!)

خلاصه چند روزیه که سمت مامانی و همینطور بابایی قراره توی اداره هامون تغییر کنه و همین مارو کمی دچار استرس کرده! پریشب من تا صبح خوابم نمیبرد و گلاب به روت هی پا میشدم دستشویی می رفتم (از استرس)  دیشبم بابایی دقیقا" همین حالتو داشت!! خنده دار بود.

تازشم، دیروز که خبر اومد وزارت خونه مامانی و بابایی دارن با هم ادغام میشن و امروزم شنیدیم وزیر بابا اینا شده وزیر مامان اینا  و وزیر مامان اینا برکنار شده!

خلاصه همه نگرانن که حالا اوضاع چطوری میشه و بهتر میشه یا بدتر؟

به هر حال ادغام دو تا وزارت خونه بزرگ و مهم کشور نمی تونه بدون تبعات باشه. تا ببینیم خدا برامون چی میخواد؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حمیده
20 اردیبهشت 90 18:15
شما کدوم مرکز امسال میرید برا ارشدآزاد؟ بچه های ما هم دارن


من تهران جنوبو زدم.
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 9:42
مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 90 1:45
خیلی وبلاگ جالبی داری خانومی
مامان تربچه
24 اردیبهشت 90 10:56
سلام خانمی خوبی؟ چه خبر از اداره؟
خاله مریم
24 اردیبهشت 90 14:31
الهی... بعدنا که این پست رو بخونه چقدر خوشحال میشه که این مسائل رو باهاش در میون گذاشتین
مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 15:46
بابا مرسی با این کامنتهای قشنگت
پارسا
24 اردیبهشت 90 18:02
مرسی که به وبلاگ پارسا سر زدی خاله جون