آریان : مرد آریایی

خونه سازی، خونه بازی!

1390/5/3 13:18
نویسنده : مامان پپو
2,150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آریان گل خودم.

مامانی جون شمارش مهکوس برای احداثت! شروع شده و من و بابایی شور و هیجان خاصی داریم و برای رسیدن روز موعود لحظه شماری می کنیم.

راستی چند روزه مشغول طراحی نقشه خونه هستیم. (نقشه ای ناشیانه کشیدی ام!!)

گفتم از اونجائیکه قرن حاضر قرن فرزند سالاریه، تو یه الف کرم کوشولو رو هم در جریان امور بزارم!

اینم نقشه ناشیانه خونه:

نقشه

 

از اتاقت خوشت میاد؟ ویوش خوبه؟! حالا اگه نظری، پیشنهادی، انتقادی داری همین الان اعلام کن. اگه اتاقت احتیاج به استخر و جکوزی و جنگل داشت از حالا بگو تا درختاشو بکاریم!

البته ایرادایی داره. بعدشم باباهی برعکس من که عاچق هرچی قوس و انحنام، زیاد از طرح قوس دار من استقبال نکرد. من دلم میخواد خونه مون با خونه های سنتی و معمولی فرق بفوکوله، وگرنه چه کاری بود؟ می رفتیم یه آپارتمان می خریدیم و دردسر خونه سازی رو به خودمون نمی دادیم.

وااااای نمیدونی چقدر نقشه برای طراحی داخلی (Interior Design) خونه دارم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تربچه
9 تیر 90 10:20
از مبعث او جهان جوان شد گیتی چو بهشت جاودان شد دوست عزیزم عیدت مبارک
مامان ماهان
9 تیر 90 18:09
به به چه نقشه خوشگلی کشیدی آفرین همه چیز عالیه
مامان پارسا جون
9 تیر 90 18:34
سلام خب به سلامتی انگار میخواد یه اتفاقایی بیفته منتظر خبرای خوش هستیم
مامان آریان
10 تیر 90 23:04
به سلامتی ما که خسته شدیم از انتظار.منتظر خبر خوشت هستم
ساغر
11 تیر 90 1:55
عزیزم بمنم سر بزن http://farzandkhandeh.persianblog.ir/
محمد گیان
11 تیر 90 12:38
سلام به سلامتی مبارکه
دانيال
13 تیر 90 11:26
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون



ای به چشم!
مامان تربچه
13 تیر 90 18:58
سه نور آمد به عالم پر ز احساس معطر هر سه از عطر گل یاس سه نور تابناک آسمانی حسین بن علی ، سجاد و عباس دوست گلم، عیدت مبارک التماس دعا
منا مامان فینگیلی
14 تیر 90 11:49
سلام
خوشبحالت نی نی چه مامانی خوش سلیقه و خوش ذو قی داری (بخاطر سفره تفلد بابایی!)
نقشه خونه هم که حرف نداره فقط مونده خود نی نی تشریفش را بیاره تا دل مامانیش شاد بشه


ایشاا....
مامان ماهان
15 تیر 90 16:07
ستاره های اسمون فدای یک لحظه نکات کجایی تک ستاره ام که من دلم تنکه برات
مامان ثنا
18 تیر 90 10:04
بسلامتی ایشالا مبارک باشه