آریان : مرد آریایی

خانه سازی

1390/2/24 10:37
نویسنده : مامان پپو
917 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به باهوشترین پسر دنیا.

عزیزم من و بابا امسال به طرز بسیار جدی دنبال پیدا کردن خونه هستیم. بابایی دوست داره یه زمین یا خونه کلنگی گیر بیاره تا با دوستاش اونو چند طبقه و انجوری که میخوان بسازن.

اما هر چی می گردیم یه روز آب هست نون نیست، یه روز بنزین هست کبریت نیست، یه روز بارونه، یه روز زمین کجه.... خلاصه تا حالا که به نتیجه نرسیدیم.

تا اینکه پریروز یه خونه کلنگی پیدا کرد که موقعیتش برای ما خیلی خیلی عالیه. اولا" محله اش یکی از محله های مورد تایید ماست، بعدش به همه مراکز سوق الجیشی نزدیکه، از جمله اداره مامانی، اداره بابایی، بازار، فروشگاه، مسجد، ایستگاه تاکسی، حتی تو کوچه یه آرایشگاه و خیاطی هم هست، و از همه مهمتر یه مهد کودک هم هست که برای تو خیلی عالی میشه. خود ساختمان (یا بهتر بگم زمین) هم جنوبیه و دوبر و قناسی نداره و عرض کوچه شم بد نیست و... خلاصه از جمیع لحاظ برای ما مناسبه.

خانه رویاهی ما

تنها مشکلی که هست یه مقدار متراژش بیشتر از چیزیه که ما میخواستیم و از نظر بودجه ای بهمون فشار میاد. مگر اینکه نفر جدیدی رو شریک کنیم که پیدا کردن فرد مناسب هم یه پروژه ایه برای خودش!

این دو روزو با رویای خرید و ساخت اون خونه به سر می بریم. عزیزم، جون مامان دعا کن اگه صلاحه این خونه جور بشه بخریمش تا کلنگ احداثشم همزمان با به وجود اومدن خودت بزنیم.

نمیدونی چقدر دلم میخواد تورو تو خونه خودمون به دنیا بیارم. یه خونه خوشگل و بزرگ، با حیاطی که توش یه حوض کوچولو بزاریم و دور تا دورشو درخت و گل بکاریم....

آپارتمان سبز

آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت!

(اوه! اوه! کوزه ام شکست و روغنام ریخت!!!)

داشتن خونه اونم خونه ای که خودمون با نقشه و مصالح انتخابی خودمون بسازیمش، همیشه بزرگترین آرزوی مادی من تو دنیا بوده و هست.

دعا کن آرزوی مامانی به تحقق برسه نازنینم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد گیان
6 اردیبهشت 90 14:26
سلام خاله سلام به آریان عزیز مرسی که به وب ما اومدین خوشحال شدیم خاله شما هم لینک شدین
مامان ماهان
9 اردیبهشت 90 9:51
الهی هر چه زودتر به آرزوت برسی