آریان : مرد آریایی

تفلت باباهی!

1390/4/5 11:00
نویسنده : مامان پپو
1,518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باباهی

امروز تفلت تو بود، تفلتت مبارک بابای گلم.

مامانی چند روزه در تدارک تفلتته. دلش میخواد آخرین تفلت قبل از به دنیا اومدن منو برایت به بهترین شکل ممکن بگیره.

این منو رو برای جشنت آماده کرده بود:

دلمه برگ، دلمه فلفل رنگي، كيك مرغ، خورش خلال، كباب نگيني، سالاد توپي، سالاد فصل قالبي، ژله طالبي، ژله رولتي در آلوئه ورا و بعدشم كيك خانوم پز!

سفره2 

کیک مرغ و گردو

سالاد توپی

کباب نگینی

دلمه 

دلمه

انصافا" همه تلاششم کرد. همه چی تقریبا" خوب برگزار شد، به استثنای چند مورد.

یکی اینکه تو نزاشتی تزئیناتی رو که دلش میخواست انجام بده. به بهونه اینکه این جینگولک بازیا مال بچه هاس و من الان باید برای بچه ام از این کارا بکنم....

باباهی، چه اشکالی داره اگه گاهی وقتا بزرگام بچه بشن و بچگی کنن؟ مخصوصا" شماها که همه بچگیتون توی جنگ و بمباران گذشته....

نزاشتی کسی برقصه و آهنگ بزاره، چون می گفتی آپارتمانه و صاحب خونه آدم مذهبیه....

بعدشم باید یه هماهنگی با مامان در یک موردی می کردی که با وجود تاکید زیاد مامان مثل همیشه کارا رو سرسری گرفتی و مامانو خیلی ناراحت کردی. طوری که با اینکه مامان اصلا" دلش نمیخواست اما آخر مهمونی خراب شد....

بابایی، ازت خواهش می کنم مامانی رو جدی تر بگیر. توی آرزوها و رویاهاش بیشتر شریک شو. مامانی سعی می کنه کودک درونش رو همیشه زنده نگه داره و بوخودا این هیچ اشکالی نداره. خواهش می کنم ازت کودک درونش رو نکش تا بتونه مادر خوبی برای من باشه. بزار زنده بمونه تا بتونه همبازی لحظه های رشد من باشه....

به هر حال با تمام این حرفا و دل آزردگی ها، تو پناه همه کابوسای شبانه مامانی هستی، و اینو بدون که مامان بی هیچ چشمداشتی همیشه همه هستیشو به پای تو و خونواده اش می ریزه.

باباهی تفلتت مبالک! ایشاا... همیشه زنده باشی و البته خوشحال و شاد.

کیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله مریم
4 تیر 90 14:26
تولد بابا ی آریان یه عالمه مبارک...


مرسی.
خاله مریم
4 تیر 90 14:26
آپم...

آخه نی نی منو به دنیا اومده...
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

حتما بیا منتظرتم...


مبارکه عزیزم.

مامان پارسا جون
5 تیر 90 2:20
مبارکا باشه خانومی
ایشاالله سال دیگه خوده آریان جونم واسه تولد باباش باشه و حساب شادی کنه


همچین جیغ بزنه!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان ماهان
5 تیر 90 9:32
* ' .* . ' * . ' *.' .'
*شب .' .' * . ' .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,

الهی سال دیگه با آریان جون جشن بگیرین


ایشاا...
لی لی
5 تیر 90 19:16
سلام...
اریان جون تولد باباییت مبارک گلم ایشالا سال دیگه سه نفری جشن بگیرید
پپو جون همه چی عالی بود عزیزم...خسته نباشی خانوم با سلیقه


مرسی لی لی جون. به پای شما که نمی رسم دوست خوبم.
مامان آریان
5 تیر 90 23:35
تولد باباییت مبارک آریان جون
ایشاالله سال دیگه سه نفری تولد بگیرید


ایشاا...
بهاره
6 تیر 90 10:36
سلام مامان آريا
در ابتدا تولد همسرتون را از طرف ما تبريك بگوييد
بابا با سليقه ، يك كلاس سفره آرايي بگذاريد لطفاً ، من فكر مي كردم خودم با سليقه هستم شما رودست زديد كه
خوش به حال آريا با وجود همچنين ماماني
اصلاً نگران و استرس نداشته باشيد ني ني من تازه 50 روز كه اومده توي دلم اگر لايق باشم دعا مي كنم و مطمئن باشيد به زودي فرشته كوچولوي شما هم از پيش خدا سر مي خوره مي آيد توي دل مامانش
از پروردگار خواستارم به حق مهدي فاطمه همه مادرهايي كه منتظر فرشته الهي هستند زودتر انتظار پايان بگيره
من كه دلم روشن شما به زودي ... فقط خبر خوشش را به من هم بديد
40 روز ياسين دارم مي خونم به نيت شما هم مي خونم
دوستتون دارم ... التماس دعا ...


واااااای عزیزم مرسی از محبتت. خیلی گلی به مولا!
مامان تربچه
6 تیر 90 21:40
واااااااااااای خدای من چه مامان کدبانویی داری آریان
خییییییییلی خانمی به خدا پروین جون
دارم از حسودی میترکم

تولد شوشو مبارک
بابا محل این آقایون نذار
اینا کارشون ضدحال زدنه
راستی
من هم کودک درونم رو زنده نگه داشتم


انقد خجالتا" نده! جنبه ندارم، باورم میشه ها!
آفرین به کودک درون خاله کیانا! زنده باشی کوشولو!




مامان ماهان
7 تیر 90 8:58
بابا دمت گرم چه سفره ای رنگینی چیدی دست گلت درد نکنه
بابا کدبانو هنرمند خوش سلیقه ...........
بابا این مردا همین جورین همیشه میزنن تو ذوق ما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خواهش می کنم گلم. عیب نداره، بزرگ بشم یادم میره!


مامان تربچه
9 تیر 90 17:28
وااااای چه باحال خوش به حالتون ما که فکر نقشه اش رو هم فعلا نمی تونیم بکنیم!
مامان ثنا
18 تیر 90 10:02
خیلی خیلی زیبا بود خوش بحال بابای آریان جون
که همچین خانم کدبانویی داره
میشه بگین سالاد چطور تزیین کردین آخه خیلی خوشگل بود؟
یکم پلاسیده نمیشن وقتی اینقدر منسجمند؟
مرسی


برات توی وبلاگت توضیح دادم.
محمد
22 تیر 90 10:50
خوش به حالت آریان جون که یه عمر غذاهای خوشمزه و خوش نقش و نگار میخوری جای ما خالی.
آخ اگه من اونجا بودم چی میشد!!!



بفرمائید شام.