آریان : مرد آریایی

بابا لوزت مفالک!

1390/3/30 11:41
نویسنده : مامان پپو
886 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی لوزت پیشاپس مفالک!

من و بابایی

ایشاا... سال دیگه خوتم شصخا" این لوز بزلگ رو بهت تفلیک بگم. اینجوری:

مبارک

تفلد امام علی هم مبارکش باشه. (وای من عاشق تابلو های استاد فرشچیانم.)

علی 

حتما" آدم خوفی بوده که همه دوسش دارن دیگه! حتما" زورشم خیلی زیاد بوده! چون مامانم هر وقت من بخواهم افتاد زمین(فعل آینده استمراری اختراع شده؟!) میگه: یاعلی!

(تازه شم یکی از دوستام چشمک وقتی به دنیا اومده، به مامانش گفته "یااااااااااااا علیییییییییییی!!!" قهقهه)

یا علی

آقا نوبتیم باشه نوبت منه. روزت مبارک مرد خوب خونه. ایشاا... سایه ات سالهای سال رو سر آریان و پرنیان و مادر خونه (شوهر ذلیلی رو!) باشه. فرشته

روز پدر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تربچه
25 خرداد 90 21:39
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی لست تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است عیدت مبارررررررررک
مامان پارسا جون
29 خرداد 90 2:22
خیلی زیبا بود روزت مبارک آقا آریان زودتر بیا دیگه بزرگ مرد کوچولو
مامان ماهان
29 خرداد 90 8:40
خیلی قشنگ نوشتی روز پدر و همسر خوبت مبارک باشه آریان جونم روز تو هم با این که هنوز نیومدی ولی الهی که زودتر بیای مبارک باشه بوووووووووووووس
خاله مریم
29 خرداد 90 10:03
منم با کلی تاخیر روز پدر رو به بابای آریان و همه ی باباهای دنیا می تبریکم...
محمد گیان
29 خرداد 90 14:15
سلام قشنگ نوشتی ای ول به این دوستت
لی لی
29 خرداد 90 16:39
سلام...اریانی زود بیا دیگه...پارسا میخواد باهات بازی کنه

راستی ایول به دوستت


باشه تو چشم بزار من قایم میشم....
مامان فهیمه
30 خرداد 90 9:33
سلام:
خیلی وبلاگ قشنگی داری.
و خیلی با ذوق و سلیقه توش مطلب می نویسید.
امیدوارم در آینده ای نه چندان دور،آریان گل رو توی بغلتون بگیرین.
با اجازه لینکیدمتون.
دلتون آروم و بهاری

مرسی، نظر لطفتونه.

مامان عسل و آریا
30 خرداد 90 9:35
سلام گلم.خوبی؟آریان جون خوبه؟انشالله آریان جون بدنیا بیاد و ما هم خوشحال بشیم